Voimassa 1.12.2017 alkaen


YLEISTÄ

Herkesoy.fi on suomalainen verkkokauppa, jossa tuotteita myy Herkes Oy, y-tunnus 2864407-8. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.


TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.herkesoy.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme. Ota tällöin välittömästi yhteys asiakaspalveluumme: herkes.posti@outlook.com. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.


TOIMITUSAIKA

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on n. 2-5 arkipäivää. 


TOIMITUSTAVAT

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.


TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin toimitustavan.


MAKSUTAVAT

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy herkesoy.fi.   Verifone Finland Oy Vantaankoskentie 14 01670 Vantaa Asiakaspalvelu: 020-7535192 Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi www.verifone.fi.  


 VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Ole vaihto- ja palautusasioissa yhteydessä asiakaspalveluun: herkes.posti@outlook.com


YLIVOIMAINEN ESTE

Herkes Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos luonnoneste, tulipalo, lakko, työsulku, sota liikekannallepano, liikennehäiriö tai muu sellainen este estää tuotteen toimittamisen. Herkes Oy ei ole velvollinen korvaamaan ylivoimaisesta esteestä johtuvaa, sopimuksen täyttämättä jättämisestä tai toimituksen viivästymisestä aiheutunutta vahinkoa asiakkaalle.


ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Asiakkaan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen herkes.posti@outlook.fi Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.


MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.



Herkes Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Herkes Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Herkes Oy ei vastaa tuotteen aiheuttamista välillisistä eikä välittömistä vahingoista.