Voimassa 1.12.2017 alkaen
YLEISTÄ
Herkesoy.fi on suomalainen verkkokauppa, jossa tuotteita myy Herkes Oy, y-tunnus 2864407-8. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.herkesoy.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme. Ota tällöin välittömästi yhteys asiakaspalveluumme: herkes.posti@outlook.com. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
TOIMITUSAIKA
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 2-5 arkipäivää.
TOIMITUSTAVAT
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
TOIMITUSKULUT
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin toimitustavan.
MAKSUTAVAT
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Ole vaihto- ja palautusasioissa yhteydessä asiakaspalveluun: herkes.posti@outlook.com
YLIVOIMAINEN ESTE
Herkes Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos luonnoneste, tulipalo, lakko, työsulku, sota liikekannallepano, liikennehäiriö tai muu sellainen este estää tuotteen toimittamisen. Herkes Oy ei ole velvollinen korvaamaan ylivoimaisesta esteestä johtuvaa, sopimuksen täyttämättä jättämisestä tai toimituksen viivästymisestä aiheutunutta vahinkoa asiakkaalle.
ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA
Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Asiakkaan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen herkes.posti@outlook.fi Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
MUUTA
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Herkes Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Herkes Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Herkes Oy ei vastaa tuotteen aiheuttamista välillisistä eikä välittömistä vahingoista.